zaterdag 2 juni 2012

Kleinigheidje voor vaderdag

Donderdag ben ik naar een demodag bij Joy-crafts geweest en nu behoor ik ook tot het demoteam. Ik vind dat zo leuk, vooral omdat het gekomen is nav de kersthanger. zie eerder bericht.

Vandaag heb ik een bladwijzer voor vaderdag, of gewoon voor jezelf kan ook, gemaakt.
Ik heb de 2 grootste snijmallen gebruikt.



Hij is gemaakt met een mal van Joy-crafts Cutting & Embossing stencil set 3st (kruis)
Artikelnummer: 6002-0104 en de swirl is 60030003

 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,

    Je hebt er weer wat moois van gemaakt zeg !!
    Ik zou m wel in een lekkere roman leggen haha.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor,maar ben ook niks anders van jou gewend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed van je dat je nu tot het demoteam hoort. Veel succes en ga zo door met hele mooie kaartje te maken, is je wel toevertrouwd.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heerlijk dat je bij het demoteam hoort Anja, maar ook zij hebben een hele goede aanwinst. Want jij maakt prachtige creaties dus voor beide een heel mooi gebeuren.

    liefs van fenny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.