zaterdag 16 juni 2012

Eenvoud siert

                        Het kaartje wat ik jullie vandaag laat zien is; eenvoud en stijlvol, vind ik.
                                      De mal leent zich uitstekend om gekleurd te worden.
                              Ik heb hem geembost en daarna bestempeld met distress inkt.


                                                   Embosmal van Joycrafts 6002-0615
                                                   Tulp is van Memory Box
                                                   Distress inkt is jeans kleur
                                              Fijn weekend en groeten van Anja van Gent

7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Anja !
    Erg mooi door de eenvoud.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi werk weer zeg! En.........doe maar rustig aan hoor. Ik wacht geduldig.
    Ja, het was fijn even weg.
    groetjes, Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Anja.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel erg mooie kaart. Je kan dus een eenvoudige kaart toch een hele stijlvolle uitstraling geven .....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anja,
    Dank je wel voor je complimentje op mijn kaartje.
    Wil jou ook even mijn complimenten aar jou toe maken, jou kaarten zijn ook allemaal superrrrr.
    Wat hebben we toch een leuke hobby hé.
    Hele fijne dag vandaag en groetjes van
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.