donderdag 23 augustus 2012

Kaartje met de nieuwe mal van Joy

Na een geweldige kaarten dip, ben ik vandaag weer aan de 'kaart' gegaan en dit is wat ik gemaakt heb. Een kaart met een nieuwe mal van Joy.


                                             Alle gebruikte artikelen zijn van Joy-crafts.
                                              Mallen 6002-0134, 6002-0100
                                              Decorative jewels 6350-0003
                                              Designpapier blooming rose 8011-0551

                                                                   
                                                 De jewels van joy crafts
                                    Ik hoop dat jullie het net zo'n leuk kaartje vinden als ikzelf.

                                                                Groeten van Anja
                                     
                                            





 

                             
                                                    
 

8 opmerkingen:

  1. Hierbij is niks te merken van een dip hoor !
    Superleuk kaartje Anja.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden! Leuk dat het motiefje aan de boven- en onderkant weer terug komt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer een prachtig kaartje Anja!!!
    Heb ook een mega dip gehad maar langzamer gaat het steeds beter.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig, Anja Heel mooi met de malletjes van Joy
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.
    Volgens mij ben je weer uit je dib

    Groetjes Tilly.



    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat prachtig, dat ornament in het midden vind ik super! Dat wordt weer mallen kopen!!! *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Ik vind vooral de mal van de rand supermooi. Tja, eerst maar weer eens sparen voor wat spulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.