maandag 6 augustus 2012

                              

42 opmerkingen:

  1. Je hebt een heel mooi blog en heel gezellig om te lezen
    leuk dat ik deze via het feuten heb ontdekt
    hoop hier nog veel ideetjes op te kunnen doen
    succes.
    *Matthy*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar doe ik graag aan mee hoor,ik heb de candy op mijn blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Anja,

    Gaaf blog heb je, natuurlijk ben ik volger geworden en ik heb de candy op mijn blog gezet. Ik keek trouwens al wel regelmatig, maar volgen is natuurlijk makkelijker.
    Ik doe graag mee aan je leuke candy, want het is een super leuke mal!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke candy
    ik doe graag mee met deze candy
    groetjes Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,

    Wat een leuke candy.
    Natuurlijk doe ik daar graag aan mee. Een kopje koffie gaat er altijd wel in :)
    Leuk blog heb je trouwens :)
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi anja

    leuke candy, ga ook mijn kans wagen

    els ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die candy ook voor niet-bloggers!
    Groet, Marja Nuis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi anja,

    wat een leuke mal en wat lief dat je die weg wilt geven! ik heb em op mn blog gezet hoor, want ik doe graag mee.
    ik ben al even volger, maar op de 1 of andere manier moet ik me steeds opnieuw als volger aanmelden. geen idee waarom.

    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb deeze bij mijn mama gezien en ik vint het ook errug leuk. mag ik ook mee doen? groetjes van ilse. en mijn zusje eva ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. goede middag
    ik wilde graag mee doen voor de gratis candy
    helaas heb ik geen blog maar kom vaak bij jullie op de blog's kijken
    gr anneke mattheijer

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anja,

    Ik zit pas in blogland ik hoop dat ik het allemal goed heb gedaan, het is een keileuk idee van je.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik zit nog niet in blogland weet nog niet hoe dat moet maar het is wel een leuk idee van je

    liefs ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een leuk iedee,
    ik ben (heb) geen blog(ger).

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zonder blog kan je wel meedoen, maar wel onder vermelding van een naam.
    Zonder naam kan ik je geen bericht sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja, ik heb je candy even bij mijn berichten gezet want weet even niet meer hoe ik in de sidebar moet plaatsen.....

    Leuk Blog heb je en jammer dat Bergeijk niet nasst de deur ligt, anders kwam ik je echt een keer opzoeken.......

    Succes met alles,

    Lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk die candy .En blij dat ook niet bloggers mee kunnen doen , Anja Ik vind het wel een mooi blog site die van jouw heb er veen de tijd voor genomen .groetjes van Marianne de klerk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke blog.
    Heb je candy op mijn blog gezet.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen, Anja.
    Ik weet niet goed hoe het moet, maar hij staat bij mijn blog. Als het niet goed is hoor ik het wel.
    Groetjes, Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja,

    Wat leuk dat iedereen mee kan doen, Kijk vaak op je blog, heel inspirerend.
    Heb er zelf nog geen een komt misschien ooit nog wel eens.

    groetjes Mary de Haart

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Anja!
    Een schot in de roos: deze candy. De mallen staan op mijn verlanglijstje dus ik probeer nu om ze te winnen, dat zou leuk zijn! De candy zet ik nu in de sidebar op mijn blog.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Anja
    Ik heb geen blog maar wel een homepage.
    Zal aan mijn zoon vragen of hij jou blog bij mijn linkjes wil bij zetten.Liefs Trix H.
    Mijn site is
    www.kaartenmix.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Anja,
    Wat en leuk gebaar, ik doe graag mee voor deze leuke Candy, hij staat al te pronken op mijn blog.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige candy, bedankt voor deze geweldige kans !
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke Blog en geweldige candy kom zeker
    vaker langs om te kijken!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dankjewel voor je reactie op mijn blog! Heb meteen ook even bij jou gespiekt! Leuk! En wat een leuke candy ga je weggeven! Ik doe graag mee!
    Fijn weekend vast! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Anja

    Leuk om je ook in blogland tegen te komen. Ik las je berichtje op de appelgroep en ben nu volger bij je geworden. Leuke candy ik doe ook graag mee
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk blog, leuke candy: genoeg redenen om volger te worden! Leuk begin van de zomer.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuke blog
    en leuke candy
    groetjes debo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Anja, leuk dat je iets weggeeft, doe er aan mee.
    Je hebt een heel leuke blog, met leuke kaarten.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Anja, ik ben net volger van je blog geworden en wat maak je een leuke creaties ontzettend mooi.
    Ik zag dat je deze fantastiese Candy weg geeft ik zet hem dan ook in mijn side bar.
    Ik wens iedereen veel geluk met deze mooie prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige candy geef jij weg. Heb gezellig even over je blog aan het surfen geweest en wat maak je hele mooi dingen. Doe graag mee met deze candy en ben ook gelijk volger van je blog geworden.
    Groetjes Brenda en Astrid
    dekaartjesvanastrid.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry verkeerd blog door gegeven moet zijn
      dekaartjesvanastrid.blogspot.nl

      Verwijderen
  32. Hallo Anja,

    Wat een geweldige candy geef je weg, ben volger geworden
    en je candy staat in mijn sitebar.
    Heb je blog bekeken, maar wat een leuke creaties maak je.

    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Anja,

    Het is gelukt ik ben nr. 100!
    Leuk een candy, ben volger van je blog.
    groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Anja,
    Wat een leuke candy :-) Heel lief dat je die met ons wil delen. Ik wil graag een gokje wagen en heb je candy op mijn blog zetten.
    Ik zou het leuk vinden als je bij mij ook komt gluren;) nog leuker is het als je ook mij gaat volgen;)
    Groetjes Adriana
    http://cardsfromproudgranny.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. gefeliciteerd met het behalen van de 100 volgers!

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Graag doe ik ook mee ben wel al een tijdje volger,

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Anja,

    Leuke kaarten maak je en wat een leuke candy (schattig dat koffiepotje) en gefeliciteerd met je 100 volgers!

    groetjes Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een heel mooi blog en een super candy!
    Ben meteen volger geworden om je mooie kaartjes te blijven volgen!
    En waag graag een kansje op die lieve setje!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Anja,

    Ik vind dat je een hele mooie blog hebt. Zelf heb ik geen blog, maar via dit berichtje zou ik toch graag meedoen om de Candy te winnen.

    Ik vind het heel fijn van je dat je niet-bloggers ook de kans geeft om de Candy te winnen. Het is zo'n leuk setje. Heb me net ook aangemeld als volger.

    Gefeliciteerd, je hebt al meer dan 100 volgers.

    Liefs, Jolanda Kortus (Appeltje)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.