woensdag 21 september 2016

Kerstkaarten

Andere jaren begon ik later met de kerstkaarten, maar nu ben ik er al mee begonnen. elke keer was het weer een race tegen de klok. Een kaart gemaakt van restjes papier. De techniek heet starburst kaart


                                    En een traditionele kerstkaart in bruin/beige tinten.


                                          Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer. 
                                                               Groeten Anja

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten leuk idee om zo je restjes op te maken.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een paar heel mooie kerstkaarten! En zo kom je ook mooi van je restjes af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo allemaal, mijn naam is Ximena Jimena uit Cuba. Ik wil dit medium gebruiken om de wereld te informeren over hoe ik ben genezen van herpes. Toen ik in 2014 symptomen had, liet ik me testen en die was positief. Ik verloor de hoop op een betere relatie of huwelijk. Alles veranderde toen ik Dr. Jekawo ontmoette. Ik nam contact met hem op en legde hem alles uit. Hij zei dat hij het medicijn had, dus besloot ik het bij hem te bestellen. Dat deed ik ook. Na 2 weken liet ik me testen en was ik negatief. Ik ben hem eeuwig dankbaar. Hij kan ook genezen:
    hpv
    hiv/aids
    epilepsie
    sikkelcelanemie
    diabetes
    herpes
    copd
    onvruchtbaarheid
    kanker
    wrat
    psoriasis
    pityriasis rosea etc.
    e-mail: drjekawo@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.