woensdag 30 december 2015

Een dagje later....

Vandaag ga ik vertellen wie de mal gewonnen heeft. Bedankt allemaal voor de felicitaties. Ik heb mijn verjaardag in Wenen gevierd want daar hebben we de kerstdagen doorgebracht. Een schitterende stad, we hebben veel gezien. Het was een georganiseerde busreis. Gezellig zo met allemaal vreemde mensen. Maar nu dan de winnaar.........Voor mij was het geen moeilijke keus en ik hoop dat jullie het kunnen waarderen dat ik haar gekozen hebt......Het is Gaby geworden, omdat ze bijna op elke kaart een berichtje plaatst en omdat ze zoveel kaarten voor Kika maakt en dat steunt.
Gaby gefeliciteerd en geef je adres maar door op avg2712@hotmail.com


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Gaby, en alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En natuurlijk dankjewel voor deze kans.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anja, ik krijg er rode wangetjes van...:-), wat lief en dank je wel dat ik jouw mooie candy gewonnen heb!!!
    Ik zal je een mailtje doen toekomen.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.