dinsdag 30 december 2014

So Very Happy

So Very Happy is de titel van een stempelset van Stampin Up. Deze stempelset ga ik verloten. Wil jij deze mooie stempelset ook, laat dan een leuk berichtje achter. Wie weet ben jij degene die hem wint. Op 27 december ben ik jarig. Dubbel kans maken? Stuur mij dan een kaartje voor mijn verjaardag. Dan ga je naam twee keer in de box. Op  avg2712@gmail.com kan je het adres vragen. Vermeld wel in de kaart " Blog".


Ik ben zelf demonstratrice van Stampin up, bestellen bij mij mag ook. Je krijgt altijd een leuke verrassing.  Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer. Groetjes van Anja

15 opmerkingen:

  1. Leuk Anja
    ik doe mee
    en ik zal je nog een kaartje sturen hihi!
    fijne dag nog
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk anja ik doe graag mee groetjes van Paola lucas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke aktie anja wie wil dit niet winnen. groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi anja
    wat een gave stempelset dus wil graag meedoen en een kaartje sturen doe ik ook dus ga je nog mailen voor je adres
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh mag ik ook wel mee doen Anja...even je adres hihi...liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aim so very happy, deze set zou ik heel graag winnen.
    Wie niet hij is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou deze graag willen winnen anja.
    Ben helemaal gek op stampin up

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anja,

    Ik wil hier graag aan mee doen en ga je daarom ook een kaartje sturen!
    Ik begin pas met kaarten maken en heb nog geen stamping ups. Ik zou er dus ontzettend blij mee zijn. Ik wil ook graag als het redelijk in de buurt is een demonstratie of workshop mee willen maken.

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stampin is geweldig en deze set wel in het bijzonder. Ik waag graag een kansje.

    Fijne verjaardag alvast! Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kans laat ik niet voorbij gaan. Wat een leuke set. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Anja, ik wil hier graag aan meedoen, want ik wil wat meer gaan stempelen en heb nog niet zoveel,
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.