dinsdag 29 oktober 2013

Kaart met jute bloemen

Hallo mede freubelaars. Allereerst welkom aan de nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog volgen. 
Bij dit kaartje heb ik maar kerstgroetjes gezet, vind de bloem wel wat weg hebben van een kerstster. 
Bij Joy Crafts hebben ze weer iets nieuws: Jute.
Dat is zo leuk om mee te werken. 


En dan heb ik ook nog een hart gemaakt. Gewoon het jute uit gestanst met de hart mal van Lin en Lene. 


Het zijn dit keer Cas kaartjes of gewoon simpele kaartjes;-) 

Wens jullie nog een fijne dag toe en tot de volgende keer. Groetjes van Anja

4 opmerkingen:

  1. Morninggggg.... Anja je hebt je lekker uitgeleefd met het jute!! Super kaartje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes, toppie ☺
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je jute op je kaarten hebt verwerkt,

    Vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik benvolger van je geworden,je maak prachtige kaarten.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.