donderdag 13 september 2012

Joy Special in Hobbyhandig

Hebben jullie al gezien wat een mooie dingen er gemaakt zijn met de mallen van Joy crafts?
Er staat een 16 tellende special in Hobbyhandig.
Daar staat ook de ster die ik gemaakt hebt met de mal van de kaartenstandaard, ontworpen door Sybille. Nu gemaakt door Anke. Vind het wel leuk om straks allemaal sterren voor de ramen te zien hangen die jullie gemaakt hebben. Bij mij komen ze in ieder geval wel te hangen, want het is heel leuk om ze te maken.

                 
                                                                                                                 

 

2 opmerkingen:

  1. Ja, ik heb de ster gezien, vind hem schitterend. Nu nog de mal om hem te maken en we kunnen aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem inderdaad van de zomer al bij jou gezien, mooi is hij he, bedankt voor het idee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, ik stel dat zeer op prijs.